29. juli 2010

Tusind tak Britta :-)

Da jeg kom hjem fra ferie - lå der en lille brun kuvert til mig og jeg kunne regne ud på afsenderen, hvad den indeholdt, men jeg måtte direkte i seng med feber. I dag har jeg det væsentligt bedre og fik nærkigget indholdet:
Afsenderen er Britta. Hun skrev dette indlæg om en masse nyt stof hun havde købt - blandt andet lækkert drengestof fra Kina! Jeg spurgte hende lidt til stoffet og porto - og sød som hun er, spurgte hun om jeg ikke ville have nogle prøver. 

Tusind tak Britta!
Det er virkelig pænt af dig - og det er virkelig god kvalitet og skønt stof.

Kan så afsløre at jeg allerede har mailet lidt med Felicity efter at have fyldt en del i indkøbskurven ... Kan dog stadig ikke helt gennemskue porto, men umiddelbart virker det ikke så dyrt at få sendt og priserne ellers er helt ok - så det ender nok med at jeg inden for nærmeste fremtid kan vente mig en spændende pakke :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...