10. juli 2010

Sommer og jordbær

Det tog ikke lang tid for Magnus at kæmme mine forældres have for jordbær i går - så i morges tog vi hen og plukkede en masse store lækre jordbær i et slaraffenland for en jordbærelsker!

Bagefter kørte jeg et smut hen til den lokale genbrug for at finde velegnede skjorter til ærmebukser, hvilket ikke var så nemt som jeg troede - men har da disse at sy af:
Den længst til højre er en skjorte min mor har syet til min far og tilknyttet en nostalgisk historie - så selvom jeg har fået lov til at klippe i den, vil jeg lige vente lidt ... De to stribede har jeg særlige planer med - for jeg har besluttet at lave hele to fra-brugt-til-nyt-DIY med fuld udnyttelse af skjorterne.

Vi har imidlertid været ude hele dagen, trods stegende hede - så klip og syning har der ikke været tid til og i morgen er det stor-fødselsdags-søndag - så I må lige vente lidt længere med skjorteærme-billedvejledning og ekstra-DIY :-)

3 kommentarer:

  1. Glæder mig meget til den DIY. God fødselsdagsfest imorgen. Knus Joan

    SvarSlet
  2. Jeg glæder mig også til at se hvordan hele skjorten udnyttes...jeg synes i øvrigt de der ærmebukser er megaseje...

    SvarSlet
  3. Halløj, hvor fandt I den dejlige jordbærmark? Vi er nemlig også nogle stykker der kan li selvpluk;)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...