7. juli 2010

Så gik den dag :-)

Magnus blev 2 år i dag - hvilket jeg allerede har skrevet lidt om her

Jeg hentede en glad dreng i vuggestuen, hvor de gentagne gange havde sunget fødselsdagssange for ham - også ude på legepladsen.
Klapvognen er desværre punkteret - så jeg hentede ham på cykel og før vi kørte hjem, var vi forbi en bager og købe en slem jordbærkage! Magnus kan godt lide kage, men det er egentlig jordbærne han helst vil have - så han fik nogle ekstra ved siden af.
Også har han ellers leget med sin allerede højt elskede Mack ("Cars")
Da far kom hjem spiste vi hurtigt lidt koldskål - og kørte så hen og hentede hans første cykel! En skøn blå Winther tre-hjulet med lad - som han selvfølgelig blev lykkelig ved synet af!

Som skrevet her fandt jeg den billigt på dba.
Den er dog mere slidt end annoncebilledet lige afslørede, men det er ok.
Desværre virker ringeklokken ikke og ladet sidder kun fast med en lille bambuspind - og begyndte at falde ned/tippe. Hende jeg købte den af sagde ellers at ladet sad fast og ikke kunne tippe ... Så lidt irriterende, men ikke værre end at det hurtigt kan ordnes.

Vi har ikke gjort så meget ud ad dagen - som mange andre ellers gør, men Magnus har haft en god dag og på søndag holder vi rigtig fødselsdag med familien og flere gaver til laban :-)

5 kommentarer:

  1. Tillykke med ham...2 år er en herlig alder, der er altid gang i den!

    SvarSlet
  2. Kære Christine
    Hjertelig tillykke med Magnus!
    Det er en skøn alder og de er simpelhen så sjove!
    Malou bliver 2,5 her i juli, jeg har svært ved at forstå at der kun er 4-5 mdr til hun skal i børnehave! Så nyd det!

    SvarSlet
  3. Tillykke med ham. Dejligt at han havde en god dag!
    Må være helt specielt at kunne fejre sit barn og kigge tilbage på den tid der er gået og hvor meget de har udviklet sig og udvikler sig fra dag til dag.
    Tiden flyver bare afsted!
    Glæder mig selv til at kunne fejre min lille basse for første gang, meget snart.
    Kh Catrine

    SvarSlet
  4. Hej Christine, er lige kommet tilbage fra mine ferie, mange tak for dit indlæg og for at have samlet billederne det ser rigtig godt ud :-) og Stort stort tillykke til Magnus!! Håber I vil have en rigtig dejlig dag på søndag (^-^)

    SvarSlet
  5. Tak allesammen :-)
    Ja, det er skønt med en 2-årig, men der sker nogle gange lige lovlig meget!
    At have en 2-årig sætter også tingene lidt i perspektiv - for JEG er jo så også blevet 2 år ældre ...

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...