23. juli 2010

Pyy - endelig færdig

Så er jeg endelig blevet færdig med at klargøre alle minLaban-produkterne, der skal afleveres til From Heart to Heart i morgen. Jeg har skrevet på prismærkerne - og fået dem sat på og tjekket produktlisterne igennem ... Det tog godt nok lang tid, da jeg har sat alle prismærkerne på med en turkis sytråd og bundet råbåndsknob 59 gange! Ja, det er blevet til 59 produkter + 20 suttekæder, der ikke har individuelle prismærker.

Her er alle bukserne:
Og alle trøjer/overdele:
Jeg er ret godt tilfreds med det jeg har lavet - og at jeg har nået så meget på trods af 2½-ugers overlocker-kaos, hvilket har medført lettere stress i det lille hjem ... Men nu er to kasser pakket og klar!

2 kommentarer:

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...