31. juli 2010

Om under en uge ...

Nu er der kun 6 dage og 22 timer til vi skal på Rådhuset ... Der er sørme stadig en del jeg skal have lavet - f.eks. en lille detalje som at blive færdig med kjolen!

I dag har jeg endelig fået købt stof - og sko: Smukt turkis thai silke og matchende turkise sko
Og vi har også hentet ringene i dag. Vi havde ellers fået at vide, at der var op til seks ugers levering og dermed en vis sandsynlighed for at vi ikke havde dem på dagen. Nu vi har dem - har vi besluttet at beholde dem på da vi jo har været forlovet i flere år.

Jeg har klippet til en test-kjole som jeg håber, at få tid til at sy her i weekenden også skal min mor lige hjælpe med evt. tilrettelser og modificeringer (jeg har desværre ikke en gine) - inden jeg begynder at klippe i silken.

En uge kan virke som både meget længe - og frygtelig kort tid!

God lørdag
(Her i Århus har der været tørt og solrigt indtil nu!)

1 kommentar:

  1. Også go' lørdag til dig. Og held og lykke med det hele :D

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...