8. juli 2010

Nu begynder jeg snart at tude ...

... for jeg har fået Beate hjem igen - skønt at den kunne blive afleveret i Tilst kl. 13.30 og være færdig til at Nick kunne hente den fra arbjede - fremfor at skulle sende den til Hjørring igen! Jeg havde en del praktiske gøremål her til aften så først efter at sønnen sov trygt og godt - kunne jeg endelig sy på en overlocker, der NU skulle være så god som ny!

...

...

Ud ad kassen - op på bordet - tråde og sy ... og den dur ikke! Samme problemer - hopper sting over, venstre nåltråd svigter, den laver ikke pæne løkkekæder ... og ÆV æv æv og mere ÆV ...

Jeg er dybt fortvivlet ... Hvordan kan den tilsyneladende virke fint i butikken, men slet ikke sy så snart den står på mit bord??!! Begynder at tvivle på at den kan laves og orker snart ikke at skulle sende den til reperation igen for måske for tredje gang at få den tilbage uden bedre resultater!

*SUK*

3 kommentarer:

  1. Jeg føler med dig og beundrer hvordan du behersker dit raseri, jeg er ikke nem at være i stue med hvis internettet ikke virker.
    Jeg har en ældre overlock som har nogle småproblemer og ville have haft den til et eftersyn, men "min" flinke symaskinemand har ferielukket i en måned. Når han ikke har det er han rar og billig og yder en god service, men ligger i Herning og det er jo nok lidt for langt at køre.
    Hvad med at nævne det der TV program, som følger op på forbrugere der er blevet dårligt behandlet???
    Hilsen Charlotte

    SvarSlet
  2. Afsted med Beate igen, hvis den ikke virker ordentlig så ender den med at bliver smidt hen i et hjørne og det ville være synd.
    Forresten er der et kursus for netop din maskine ude i forretningen i Tilst til efteråret, du skal bare holde øje med deres hjemmeside og når de annoncerer datoen så skynd dig at skrive en mail til dem, der plejer at være rift om pladserne :o)
    KH Jytte

    SvarSlet
  3. Ej sikke da noget møg!!
    Håber at du finder ud af det. For de burde da have indstillet og trådet den rigtigt fra forretningens side, især efter al den bøvl der har været!
    Er ikke til at undvære sin overlocker og symaskine, man er helt amputeret uden!
    Håber du finder ud af det af det meget snart, så du kan begynde at bruge hende igen:)
    De bedste hilsner Catrine

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...