18. juli 2010

Mere færdigt drengetøj

Så er kassen ved at være fuld:

Det er drengetøj med mit mærke minLaban til butikken From Heart to Heart

Ja, det er de populære kasser fra Netto - jeg har også en hvid og ville ønske at jeg havde nået at få fat i flere for de er perfekte til færdige produkter.



Jeg er også blevet færdig med nogle flere bukser.

Disse smækbukser i beige hørbomuld kombineret med sort-elefantstof.


Og disse små bukser i smal mælkedrengestrib og fine billommer - og markerede blå stikninge.

Og et par bukser i samme beige hørbomuld med todelt bagstykke - og lommer med stjernestof.

Jeg har stadig en del bukser og lidt flere trøjer - som er klippet og klargjort til færdigsyning inden fredag - for på lørdag skal jeg til Odense med alt det færdige tøj.

2 kommentarer:

  1. Ihh hvor er tøjet flot! Jeg håber ikke du går på arbejde lige nu for hvis du gør det og samtidig får lavet alt det du gør, så vil jeg meget gerne have din opskrift på energi og tid!! Så må jeg bytte med nogle drenge broderier ;-)

    SvarSlet
  2. Tak Anja :-)
    Her kniber det skam også gevaldigt med tid - især nu, hvor begge mine drenge er hjemme og skal underholdes! Men det handler meget om planlægning, hvornår og hvor længe jeg kan sy.

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...