23. juli 2010

Magnus og jeg tager sydpå

I morgen tager Magnus og jeg sydpå - til Svendborg og videre til sydhavsøen Ærø på mandag over til "oldemor og oldefar". Vi er først tilbage igen på onsdag. Det er lidt længe at være væk fra far/mand - og det bliver nok også delvis uden internetdækning.

Vi kører forbi Odense på vej til Svendborg - hvor jeg glæder mig til at skulle aflevere to kasser med færdigt minLaban-tøj til Else/FH2H. Så bliver det spændende at se om der er nogle odensianske drenge-mødre, der kan lide mit drengetøj!

Jeg har dog en del ting jeg lige skal have færdiggjort her i aften - blandt andet lavet produktlisterne færdig og skrevet prismærker. De ser sådan ud - med farvelabels:

OBS!
Da jeg ikke er så meget på bloggen de næste fem dage - vil jeg gerne have links til evt. bidrag til Boys Month i denne periode enten som kommentar her på bloggen eller i en mail så jeg ikke overser indlæggene 

God weekend :-)

3 kommentarer:

  1. Håber I får en rigtig god tur her til det fynske:-).
    Vh. Louise
    Ps. Selvfølgelig må du låne billedet af flagrankerne:)

    SvarSlet
  2. Håber også i får en rigtig god tur!

    SvarSlet
  3. Ha en rigtig god tur sydpå;)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...