7. juli 2010

HUURAAA - og æv ...

Først et STORT HUURAAAA for i dag er det TO ÅR! siden at jeg blev mor til denne lille Laban - Her et par uger gammel og blot 2750g ved fødsel - 48 cm lang.

Sikke tiden går! Nick og jeg så alle Magnus-billederne igennem i aftes og de mange små videoklip vi har lavet af ham.

Nu løber han rundt og råber MoooAArr - vejer over 13 kg og er over 80cm lang - en væsentlig større Laban på alle punkter og elsker biler - ja, alt med hjul - så af Mor og Far fik han en stor Mack (fra "Cars"). Der kan være 16 små biler indeni.
Også afsted til vuggestuen - hvor jeg havde en masse frugt med og lavede et fødselsdagsfad med et jordbærflag og melon og vindruer i krydset. Frugten var hurtigt væk - så skulle der synges også ud og lege; for i går fik de helt nye løbecykler, som Magnus ikke viger fra når først han har fået fat i en ...

Også skyndte jeg mig hjem - for jeg vidste at pakkeposten sikkert ville komme mens jeg var væk, men jeg havde lagt en seddel med, at han gerne måtte stille den i gangen - for ellers skulle jeg selv på posthuset og hente den - i morgen! Og skønt! Dér stod pakken til mig og vupti var hun tilbage på sin plads! Dejligt :-)

... men lykken var ganske kort - for så snart den var blevet trådet kunne jeg se at den stadig ikke kan sy og lave løkkekæder :-(  ÆÆÆÆVV, hvor er jeg træt af det ... Ham, der har lavet den skulle gerne ringe til mig her kl. 12 - men jeg vil godt nok være ked af at skulle til at sende den til Hjørring igen .... æv æv æv ...

Og det skulle ellers have været sådan en god dag i dag - på alle punkter!
Nå - men under alle omstændigheder skal Magnus have en god dag - så der kommer en fødselsdagsupdate uden æv senere :-)  (selvom Farmor desværre har aflyst - så tager lige dén æv her ...)

5 kommentarer:

  1. Stort tillykke med Magnus. Håber han får en rigtig dejlig dag:).

    Og hvor er det dog bare træls med den maskine!

    SvarSlet
  2. Hjertelig tillykke med ham - håber i får em rigtig dejlig dag sammen. Mvh Joan

    SvarSlet
  3. Tak skal I have - hvor kan 2 år gå stærkt!

    SvarSlet
  4. Tillykke med den lille, store gut:)

    SvarSlet
  5. Tillykke tillykke med din Magnus nu også er 2 (min fyldte d.1)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...