28. juli 2010

Hjemme igen - men med feber ...

Ude godt - men hjemme er bedst! Vi har været afsted siden lørdag og siden mandag været på sydhavsøen Ærø hos min mormor og morfar - hvor Magnus har vist sig at være en rigtig vandhund! Og undertegnede har været ude og bade for første gang i omk. 10 år!
Det har nok ikke noget med svømmeturen at gøre - men mandag aften gik jeg tidligt i seng og havde det skidt tirsdag, hvilket blev værre i løbet af dagen - og nu ligger jeg så i min egen seng med feber. Vi havde ellers planlagt hjemtur med bus og tog - men min kære mand var så rar at komme og hente os i Faaborg og det var jeg godt nok glad for!

Nu vil jeg ligge og have lidt ondt af mig selv - også håbe på at have det bedre i morgen!

Håber I andre nyder sommeren - og en lidt skyet dag til afveksling :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...