16. juli 2010

Færdigt drengetøj

eg er jo pt. i gang med en større produktion af unika drengetøj med mit label, minLaban - størstedelen skal til Odense, hvor mine ting kan købes i fysisk butik fra d. 1 august i From Heart to Heart, som udelukkende forhandler unika og hvor 20% går til hjerneskadede børn (jep: uhæmmet reklame!)

Pga. de sidste kaotiske uger med Beate - der jo har gjort, at jeg desværre ikke har fået lavet så meget som jeg ellers havde regnet med, så er kassen med færdige produkter alligevel ved at være fyldt - og nu får I lov at se noget af det :-)

Jeg har lavet en masse "basis-trøjer" med store stjerner - i mange forskellige varianter

Disse fantastiske smækbuker i fløjl med Robert Kaufmanns æblestof - grønne stikninger og kokusknapper.

Kongeblå chambrey med pipingslommer og dødningehoveder - til en sej lille gut.

Endelig lidt at vise frem - og der kommer mere :-)

3 kommentarer:

  1. Tillykke med Beate II - sikke en masse dårlig kundeservice du skulle igennem, før sagen sluttede. Ærgerligt! Men nu med en lykkelig slutning trods alt ;) Og fine sager du har fået lavet, Christine ;) Skal du med til Blogpicnic ?

    SvarSlet
  2. Ærger mig grøn og gul over ikke at have børn :) De er simpelthen så fine dine ting. Håber der bliver købt en masse af det.

    SvarSlet
  3. Tak Therese - og selvfølgelig skal jeg da til Blogpicnic! Du er også på listen har jeg set :-)

    Og Tak Mivs - håber også at få mine ting solgt så jeg skal sy mere :-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...