25. juli 2010

Flere produkter og Amio

Det er helt underligt ikke at have syet i nogle dage nu - efter at have syet så meget på kort tid ... Jeg har computeren med på ferie og der har været fin internetdækning indtil nu og masser af tid til "computer-arbejde" når sønnen sover.

Jeg har opdateret produktlister og lavet nye lister for de nye produkter - samt klargjort min Amio-shop så den nu næsten er klar til åbningen d. 1. august.

Produkterne til From Heart to Heart har taget en del mere tid og energi end forberedelserne til åbningen af Amio - hvor der primært kommer allerede færdige produkter; tasker, tørklæder m.v. - men også lidt minLaban-tøj.

Prissætningen af mine produkter har voldt mig mange spekulationer og overvejelser uden endelige konklusioner - for hvad er for meget og hvad er for lidt?

1 kommentar:

  1. Hmm, jeg kan godt forstå det må være vanskeligt at prissætte egne ting...

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...