14. juli 2010

Endelig to deltagere til gaveleg!

... Ja, det er jo ved at være ret pinligt - men for læææænge siden var jeg med i to gavelege og fik fine gaver af Malene og Therese (se "Vil du have en gave?")

Jeg - og mange andre - har lavet reglerne lidt om så de nu lyder:
• Du tilmelder dig legen - og modtager en gave af mig.
• Så sender du en gave retur til mig
• Opretter legen på din blog - og sender en gave til to nye deltagere
Der er imidlertid kun én, som har tilmeldt sig - nemlig nkitkat, men jeg ville først sende gaver når mindst to havde tilmeldt sig - og langt om længe, har Helene tilmeldt sig. Dejligt - nu kan jeg endelig få sendt den ene gaveleg videre!

Jeg mangler dog stadig to deltagere - til den anden gaveleg (hvor jeg også mangler at sende en gave retur til Therese, undskyld!) Så er der to mere, der har lyst til en gave? :-)

Jeg har din adresse Naomi (undskyld du har måtte vente så længe ...) og skal lige have din Helene - så skal jeg nok snarest få afsendt nogle små gaver til jer :-)

8 kommentarer:

  1. Du skal ikke undskylde ;) Havde faktisk glemt alt om det ;) Og avs der fik jeg dårlig samvittighed, for jeg skylder vist også et par gaver til 2 blogdamer... AVS - jeg må i gang!

    SvarSlet
  2. Hej.
    Nøj hvor spændende........
    Glæder mig.
    Jeg bor Bækholmen 35 2760 måløv
    - og sikke en sjov idè

    SvarSlet
  3. Humm... Måske man sku prøve at være med i legen :) Hvaaee findes der et ca. prisleje?

    SvarSlet
  4. Der er kun tale om små ting - hvis du klikker på linket kan du se, hvad jeg har fået :-)

    SvarSlet
  5. Så vil jeg gerne være med :) Og jeg tror faktisk LIGE jeg ved hvad du skal have ;)

    SvarSlet
  6. Skønt - lyder spændende :-) Send en mail til mig med din adresse også vil jeg snarest finde på noget til dig ;-)

    SvarSlet
  7. Så er mailen sendt :) Så må jeg vist i gang med en lidt mere intensiv søgen efter det jeg mangler for at gøre din gave færdig *lol*

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...