1. juli 2010

En måned med drengeting!

Så er det blevet 1. juli - og Boys Month er igang! En måned med en masse skønne ting til drengene! Hjemmelavet tøj, legetøj, ting til værelset og meget andet - gode tips og idéer til ting til drengene, syvejledninger og Give Aways med drengeting!

Du kan se listen over bidragyderne på Boys Month´s egen side, som løbende vil blive opdateret og til sidst vil jeg samle alle månedens drenge-links.

Du er velkommen til at bruge billedlinket til at linke til siden og gøre opmærksom på Boys Month. Alle, der har lyst til at lave og vise ting til drengene er velkommen til at bidrage med det du har lyst til.

Skriv gerne til mig, hvis du har noget du gerne vil bidrage med - og i løbet af måneden vil jeg gerne have besked om, når der er lavet et indlæg til Boys Month - så jeg kan linke til blog og indlæg her på Frk.TURKIS.

Hver dag vil jeg lave en præsentation af de forskellige bidragydere - hvor jeg tillader mig at låne billeder fra jeres blog og skrive nogle ord om jer. Skriv gerne til mig eller lav et indlæg på jeres blog, hvis I allerede nu ved nogenlunde, hvad I har tænkt at bidrage med.

Glæder mig meget til at se, hvad I alle får lavet og vist frem!

Dejlig drenge-måned til alle jer, der har lyst til at være med - og til alle jer, der bare nyder at se med på sidelinien :-)

6 kommentarer:

  1. Hej Christine, jeg har lige bidraget til den Boys Month med en lille ting på min blog, rigtig spændende ide, tak for det. (unskyld det er på engelsk)

    SvarSlet
  2. Fin billedvejlening - tak for dit bidrag og pyt med at det er på engelsk :-)

    SvarSlet
  3. Hej Christina, vil gerne være med. Men kan ikke helt gennemskue hvad jeg skal gøre?

    SvarSlet
  4. Hej Julie
    Selvfølgelig skal du da være med :-) Det er egentlig ret simpelt - hvis du skriver et drengerelateret indlæg i løbet af juli så betragtes det som et bidrag til BoysMonth.

    Man er selvfølgelig velkommen til at bidrage med flere indlæg og man bestemmer selv, hvad man vil bidrage med :-)

    Jeg føjer dig til listen ;-)

    SvarSlet
  5. FED FED IDE! Jeg vil også gerne være med. Jeg syr jo til min 2 drenge på 8 og 10 år, og savner tit inspiration til de lids større drenge.
    Jeg har et par ret sjove drengebukser synes ungerne i hvert fald. Godt nok lagt op 29 juni. Der når nok at komme lidt mere. God initiativ.
    Min blog er: http://www.brombleberries.blogspot.com/
    KH Malene

    SvarSlet
  6. Jeg har lige lavet et lille indlæg bare med tøj til drengen og hans fætter.
    http://smuksakkenogbassen.blogspot.com/2010/07/boys-month.html
    kh Rikke

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...