15. juli 2010

Drenge GiveAway! Afsluttet

Boys Month - skal da selvfølgelig have en drenge-giveaway!
Jeg er ved at sy en masse drengetøj - og denne trøje, synes jeg er blevet rigtig skøn!

Har du en bilglad dreng - eller kender en, så kan du være med i lodtrækningen om denne trøje, som kan laves i str. 62 - 122.

Du tilmelder dig ved at:
skrive en kommentar her, at du ønsker at deltage + er/bliver fast læser = 1 lod
vil du derudover linke til denne giveaway og gerne bruge billedet
= 2 lodder

Jeg trækker en vinder d. 30. juli

37 kommentarer:

  1. Dejligt med en drenge give away!!!!
    2 lodder til mig.
    Hilsen Charlotte

    SvarSlet
  2. Øj den er da super smart den bluse :) Den vil jeg vildt gerne vinde :) Jeg er i med 2 lodder :)

    SvarSlet
  3. Hvor er det en lækker trøje! Den vil uden tvivl klæ' min mindstemand :)
    Jeg må desværre nøjes med 1 lod!!!
    Kh Tina

    SvarSlet
  4. Hej Christine.
    Super lækker trøje - den ønske Peter sig helt sikker i en str. 92. Vi er med på 2 lodder.
    Kh Betina.

    SvarSlet
  5. Rigtig fin gave, desværre er min str 140, så jeg roser blot :)

    SvarSlet
  6. Mine drenge ville elske den bluse - den er skøn ;) Jeg smider 1 lod i puljen, og krydser fingre ;)

    SvarSlet
  7. Hej Christine ;0)
    Jeg kender den sødeste dreng som er vild med biler.
    2 lodder på at jeg er den heldige vinder.
    Julie

    SvarSlet
  8. Super skøn give away. Jeg smider straks 2 lodder i puljen og skulle jeg være så heldig at vinde, er jeg sikker på Carl Johan vil elske sådan en bluse i str. 98.
    God weekend!
    Vh. Louise

    SvarSlet
  9. Jeg er da helt sikkert med på et lod.
    Super fed bluse.

    SvarSlet
  10. Jeg kender lige sådan en dreng, så jeg vil gerne være med med to lodder ... ville elske at gi´ ham sådan en bluse :o)
    KH Jytte

    SvarSlet
  11. skøn skøn give away - min søn vil se så smart ud i den fine bluse :) Gerne str. 80 :)
    Håber jeg vinder den, for den er bare flot :)
    Deltager med 2 lodder.
    Hav en rigtig god weekend.
    KH Micha

    SvarSlet
  12. Den vil vi gerne vinde :)
    1 lod herfra

    SvarSlet
  13. Jeg vil gerne være med på 2 lodder - og håber på at vinde -den ville passe godt ind i Karls garderobe!

    SvarSlet
  14. Det er da den mest fantastiske give away jeg længe har set.
    Min Jonathan vil simpelthen elske den flotte trøje.

    Jeg smider 2 lodder i puljen, og håber dette her er lykkens gang for mig (eller rettere for Jonathan... smiler)

    KH
    Cristina

    SvarSlet
  15. Jeg deltager med 2 lodder og krydser fingre for at jeg er heldig :-)

    SvarSlet
  16. Super skøn give away... 2 lodder til mig... :D

    SvarSlet
  17. Super fed give away... er sikker på, at Valde ville se rigtig godt ud i sådan en i str 92 :D
    Jeg er med, med 2 lodder :)

    SvarSlet
  18. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  19. Rigtig sej bluse - jeg er meget gerne med på 2 lodder :)

    Smil fra Mia

    ps. kig endelig forbi min giveaway

    SvarSlet
  20. Jeg melder mig til et lod - og takker for at jeg overhovedet blev ledt herind p.g.a. din giveaway. Jeg synes nemlig altid der er mangel på sødt og smart drengetøj! Vil straks pløje igennem din blog!

    Hilsen Kirsten

    SvarSlet
  21. Jeg er sikker på at den vil se godt ud på en af naboen drenge. Så 1 lod til mig tak! ;o)

    SvarSlet
  22. Superfed bluse! Ville klæde min lille basse rigtig godt!!
    Vi er med på 2 lodder:)

    SvarSlet
  23. Rigtig sød drengebluse! Jeg vil meget gerne være med, med 1 lod :)

    SvarSlet
  24. Hej.

    Må da lige sige at det bare er mange rigtig fine og kreative ting du her får lavet.

    Synes dine omsyninger af skjorter og andet bare er super godt.

    Vil gerne deltage med 2 lodder, er vil med din bluse, og er sikker på at den vil gøre lykke.
    mvh. Lene.

    SvarSlet
  25. Skøn bluse :-)
    Jeg deltager med et lod

    SvarSlet
  26. 2 lodder til mig. Min dreng ELSKER biler/traktorer!!! Så vil meget gerne vinde!! *S*

    SvarSlet
  27. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder, den er bare super fin. Sådan en kunne min dreng godt bruge i str 68! ;-)

    SvarSlet
  28. Sikke en dejlig bluse, jeg er med for 2 lodder :o)

    SvarSlet
  29. Nej den vil klæde min søn så godt, de farver er lige ham.
    JEg vil gerne deltage med 2 lodder:-)

    SvarSlet
  30. Fast læser og kommentar = 1 lod til mig :-)

    Krydser fingre :-)

    SvarSlet
  31. Hei. Eg vil gjerne vere med, og tar to lodd:)Hadde vert ein utrolig kul genser til min nevø:)

    SvarSlet
  32. Hejsa

    Waow det var en fin give away:) vil gerne nå at deltage med 1 lod, nu hvor der næsten snart er slut.

    Hvor er den fin:)

    Hilsner Vicki

    SvarSlet
  33. Jeg prøver også lykken med 1 lod - skøn bluse.

    Kh. Mette

    SvarSlet
  34. Den kunne jeg da SÅ MEGET godt se min 2-årige i :-)
    2 lodder til mig på en i str 92!

    Rikke

    SvarSlet
  35. Et enkelt lod til mig :)

    SvarSlet
  36. Et enkelt lod til mig. Krydser fingrer for at det lige er det lod der skal til, for at vinde den vidunderlige bluse.

    SvarSlet
  37. hovr er den bare super..
    vil gerne være emd med 1lod..kan ikke finde ud af og linke :-(

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...