23. juli 2010

Cherry on Top - Adward!

Se hvad jeg har fået af Kirsten:

Tusind tak! Hvor er det fantastisk at få sådan en anerkendelse - og fra én, der selv har så fin en blog!

Jeg skal så fortælle tre ting jeg godt kan lide ved mig selv - også give denne skønne adward videre til 3 andre Cherry-on-top-bloggere.

Jeg har jo allerede fortalt 7 ting om mig selv da jeg fik Beatiful-adwarden, men hvad kan jeg godt lide ved mig selv, hmm ...
  • Jeg er god til at omdanne idéer til egne kreationer
  • Jeg kan have mange bolde i luften og flere projekter samtidig
  • Er god til at lege og lave ballade med Magnus :-)
Der er rigtig mange fine blogs, som fortjener en adward - men i anledning af Boys Month har jeg valgt 3 skønne "drengeblogs":

Catrine - Fru Larsen, der laver mange fine ting til skønne lille Bastian
June - Fru Fittipaldi, der laver superflot tøj til de lidt større drenge
Naomi - nkitkat for en utrolig inspirerende blog, med mange gode idéer

2 kommentarer:

  1. Ihh sikke en overraskelse:) Tusind tak!
    Jeg skal sørge for at sende den videre så hurtigt som muligt! Men puha, det er ikke så nemt endda;)
    Mange hilsner Catrine

    SvarSlet
  2. Arj, jeg er simpelthen så flov over, at jeg først ser din award til mig nu :-(

    Var da helt overbevist om, at jeg havde tilmeldt mig som fast læser.....men åbenbart kun i tankerne. Beklager virkelig meget!

    Takker rigtig mange gange for den fine Award :-)

    K.H June

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...