3. juli 2010

Boys Month - billedtag

Til alle bidragydere til Boys Month: I er velkommen til at bruge dette lille billedtag til at markere at et bestemt indlæg er jeres bidrag til Boys Month - det er selvfølgelig ikke et krav :-)

Skønt at der stadig kommer nye bidragydere til - jeg glæder mig til at se hvad I alle får lavet i løbet af juli.

I må meget gerne lige skrive en besked til mig når I har et bidrag til Boys Month - også vil jeg så vidt muligt dagligt opdatere over nye bidrag og til sidst samle alle indlæg på Boys Month-siden.

2 kommentarer:

  1. Hej Christine, Jeg laver en drenge give away i næste uge :-) Mangler lige et par småting inden jeg er klar.
    KH Britta

    SvarSlet
  2. Alletiders Britta - glæder mig til at se, hvad du finder på :-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...