3. juli 2010

BM: Update

Jeg vil et par gange i ugen lave en update på bidragene til Boys Month - og jeg er meget glad for de mange henvendelser jeg allerede har fået på drenge-tema-måneden og at der er så mange kreative bloggere, der gerne vil bidrage til en skøn måned med en masse fine ting til drengene!

I dag er det blevet til to fine indlæg:

Laura med bloggen Busters mors verden har i dag fremvist denne skønne hat:
Og June, der netop er tilføjet på listen over bidragydere, med bloggen Mrs. Fittipaldi har lavet nogle flotte bukser til sin søn

I går lavede Naomi med nkitkat en fin vejledning til at lave små dinoer


Og den første til at bidrage til Boys Month var Catrine med bloggen Fru Larsens, hvor hun fremviste disse fine shorts til Bastian:


Tak for de fine bidrag :-)

Ja - jeg har endnu ikke selv bidraget med noget, men håber snart at have en syvejledning klar!

2 kommentarer:

  1. Nej hvor er det bare en fantastisk ide.
    Jeg har endnu ikke produceret så meget drengespecifikt, men mon ikke det kommer, for jeg har en lille mand i maven.
    Mette med den glade hat

    SvarSlet
  2. Hej Mette
    Dejligt hvis du vil bidrage med lidt baby-drengeting :-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...