31. juli 2010

BM: Update 9

Dette er den sidste update på Boys Month - husk at se alle de andre updates med de skønne og meget forskellige bidrag, der har været i løbet af juli.

Jeg vil snarest få opdateret Boys Month-siden - hvor alle links vil blive samlet.

Jeg vil gerne sige tusind tak for den store opbakning til drenge-tema-måneden og jeg er meget glad for alle de søde mails og kommentarer i forbindelse med Boys Month. Og selvfølgelig en stor tak til alle de mange bidragydere - og dejligt at der er blevet lavet og fremvist så mange forskellige drengeting.

Det har uden tvivl været en stor succes! Så jeg regner med at der bliver en Boys Month igen næste år i juli, hvor jeg håber på lige så stor tilslutning og mange inspirerende bidrag.

Og her er de sidste bidrag:
Irene har lavet denne skønne slipover
Samt fremvisning af nogle af hendes øvrige flotte drenge-strik - bl.a. disse skønne bukser

Mia - ny bidragyder - har lavet denne fine vest:

Laura har lavet denne skønne kasse (m.fl.)

Lis har strikket denne fine vest
Og i dag fremvist et skønt drengeværelse til storebror
Tak for jeres fine bidrag til Boys Month!

Og igen - tusind tak for en fantastisk måned med rigtig mange skønne drengeting!

1 kommentar:

  1. Mange tak Christine for at du initiativ til denne inspirerende måned og for det kæmpe arbejde du har lagt i det :-D

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...