7. juli 2010

BM: Update 3

Som man vist ikke kan undgå at læse her på bloggen - så har undertegnede næsten intet syet i maaange dage fordi min kære Beate er i udu ...
Men så er det jo heldigt at der er andre skønne bloggere derude - som har bidraget med en masse fine ting til Boys Month (se de andre bidrag her og her)

Er denne bil ikke fantastisk! Jeg er ret vild med stofbiler - og Louises er bare fin

Jeg er jo også ret glad - ja faktisk elsker jeg - elefanter! Så vil da også lige nævne Julies Give Away, som godt kan betragtes som drenget, synes jeg :-)

Lauras symaskine er rødglødende! Hun har allerede bidraget med fire ting - og her kommer to mere!
Fremvisning af nogle skønne drenge-patchworktæpper
Og flere skønne kasketter

Tak for jeres bidrag :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...