16. juli 2010

BM: Præsentation af Smaa glimt fra livet

Bag den fine blog Smaa glimt fra livet er Cristina, som især laver skønne ting med strikkepinde og hæklenåle, men også mange andre krea-syslerier.

Profil - Cristina:
Velkommen til min blog. Jeg er 39 år og mor til en skøn, lyshåret søn på 3 år. Jeg lever et skønt liv som alenemor for min søn,og har et dejligt fuldtidsarbejde med daglig kontakt til mange skønne mennesker. I min fritid nyder jeg at bruge mine kreative evner på alt lige fra strik, hækling, til papirkunst og patchwork. Jeg bor i en dejlig del af Danmark, og har ingen bil, men kommer fint omkring med christiania-cyklen. I er meget velkommen til at kigge indenfor, og jeg bliver glad for en lille hilsen.
Til Boys Month har Cristina bidraget med disse fine djævlehuer og skønne blåbærbue:
Samt fremvisning af nogle flotte trøjer og stjernevest:

Hun kan imidlertid også sy - og bl.a. lavet denne fine vest med turkis kantbånd

Tak for dine fine bidrag Cristina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...