23. juli 2010

BM: Præsentation af Mutterløv

Bag bloggen Mutterløv er Helene - tidligere brudekjoledesigner, men på bloggen finder du mange skønne drengeting.

Profil:
Hej jeg hedder Helene tilflytter fra Frederiksberg til Måløv. Jeg er gift med Peter, som jeg har været sammen med i 15 år. Vi er heldige at have to skønne dejlige drenge Oskar og Karl på 5 og 1.


Og vil lige citere hende for denne fine "hyldest" til Boys Month/ at være drengemor:
Os drengemødre er da fuldstændig ligeglade med at vi ikke har nogen til at sy søde lyserøde sommerkjoler til - og ikke har noget at bruge de skønne libertystoffer til, ingen flæser puf eller rynker - vi er da smadder ligeglade!!!
Helene har bidraget til Boys Month med - flere fine "fra herre- til drengebukser"
Og disse nemme babyhuer (se tutorial)
Efter et nærmere kig rundt på hendes blog - så jeg, at også Helene har været ved at starte et børnetøjsfirma og fint tøj og billeder du viser:

Tak for dine fine bidrag

1 kommentar:

  1. Godt med genbrug fra store til små bukser...jeg har lagt en award til dig på min egen blog!

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...