16. juli 2010

BM: Præsentation af Hverdagssyslerier

Hverdagssyslerier er en fin blog, hvor Lis deler sin hverdag og krea-sysler med os - og tak for det :-)

Profil:
Mor til en dejlig dreng fra sep 08 og en lille spire med forventet ankomst til august, samt hustru til en skøn mand. Hvad kan jeg ellers fortælle om mig selv. Jeg er studerende, te-drikker, elsker at sy og strikke og jeg har altid alt for mange projekter i hovedet som jeg slet ikke kan nå.

Lis har bidraget til Boys Month med denne skønne EG-badekåbe til Silas

På hendes blog finder du også disse fine bukser

Tak Lis - for dit bidrag. God barsel og håber du også får tid til lidt sysler efter familieforøgelsen :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...