25. juli 2010

BM: Præsentation af Fru Melgaard

Bag den fine blog Fru Melgaard er Louise:

Har rundet de 32 somre og er på 10. år gift med hr. Nielsen. Sammen har vi 5 dejlige børn. Jeg nyder livet som hjemmegående hausfrau med tid til familien og mine kreative sysler. Så min blog vil løbende blive opdateret med alt det mit liv og hjerte er fyldt af..... Kort sagt; familien og kreativiteten! Læg gerne en besked - Det gør mig kun glad:o)

På utrolig vis får Louise lavet mange fine krea-ting på trods af 5 børn og pt. en lille Sigurd - og har bidraget til Boys Month med denne skønne stofbil:
Louise er så heldig at have en broderimaskine - og har blandt andet har lavet Lynet McQueen og Thomas Tog

Se også Louises andre skønne ting til drengene.

Tak for dine bidrag

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...