13. juli 2010

3. gang er lykkens gang?

Som de fleste af jer ved - så har jeg været ret ked af det, irriteret og frustreret over at min kære Beate har haft det temmelig skidt de sidste uger! Efter at have fungeret upåklageligt i ca. et halvt år - går hun pludselig i stykker tirsdag aften for to uger siden.

Først bliver hun sendt til Hjørring - bliver lavet og sendt tilbage, men virker ikke! Jeg får da lov til at få hende repareret i Tilst, hvor den hurtigt bliver lavet - afleverer og får den tilbage torsdag aften. Nu skal der endelig syes!

Men nej, den virker stadig ikke - faktisk slet ikke nu! Jeg har været hos mine forældre i weekenden - så det blev først mandag at den for 3. gang skulle til behandling - igen i Tilst og jeg har allerede hende tilbage om aftenen og ...

Tilsyneladende virker hun nu - men ikke helt uproblematisk ... Sømmene er ikke pæne og svære at indstille - har lavet en masse utilfredsstillende syprøver ... Nu sover jeg lige på det og prøver igen i morgen. Men hvis det ikke bliver bedre eller bliver værre igen - så er jeg blevet lovet en ny overlocker!

Bare lige en kedelig update ...

2 kommentarer:

  1. Øv hvor træls, kæmper selv med en computer for tiden. Det er så træls når ting man er afhængige af går i stykker. Men godt du kan få en ny overlocker hvis det ikke går med Beate. Hvilket minder mig om, måske skulle jeg give min computer og symaskine et navn ;-)

    SvarSlet
  2. Ja, det er rigtig træls - for at sige det mildt! Men nu håber jeg på snarest at få en Beate II - der forhåbentlig bare syr som hun skal :-)

    Det er lidt skørt at personificere ting - men jeg synes, at det er lidt hyggeligt når nu det er ting man sent faktisk har et reelt forhold til!

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...