26. juli 2010

200!

Det er gået hurtigt med de sidste 100 indlæg - og de mange Boys Month-indlæg har selvfølgelig en del af årsagen. Når sommerferien er forbi - bliver der nok væsentlig mindre tid til bloggen og august bliver endnu en travl måned for mit vedkommende - både med den lille frokost-fest, med arbejdet og med de mange planlagte produkter, der skal laves - og måske også nogle bestillinger.

Jeg plejer dog at finde tid til et indlæg eller to inden sengetid - så bloggen vil forhåbentlig fremover stadig blive næsten dagligt opdateret på trods af forestående yderligere travlhed!

Og lige en tak til alle jer nye læsere! Jeg er meget glad for det stadigt voksende antal af personer, der finder min blog interessant - tusind tak!

Se her kære læsere: det vil være dejligt hvis I vil være søde lige at skrive en kommentar her på bloggen i forbindelse med at I tilmelder jer som fast læser og meget gerne med link til jeres blog - for jeg går nemlig ind og ser alle mine læseres profiler, men det er tit, at der ikke er link til jeres blog - som jeg da meget gerne vil se :-)

Tak fordi I kigger med og for de mange dejlige kommentarer jeg jævntligt får - det betyder meget for mig :-)

3 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. ....fra Fru Hansens Kælder. Læs gerne med. http://fruhansenskaelder.blogspot.com/

    SvarSlet
  3. Hej! Jeg læser glædelig med dagligt. Jeg er ny i denne blog-verden og nyder det meget. Min blog handler om alt og intet :-) Men er blevet meget inspireret af alle jer kreative mennesker herinde!
    http://anja-finurligheder.blogspot.com/

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...