15. juni 2010

Til drengene!

Så har jeg fået lavet en "Til drengene"-side, hvor jeg løbende vil samle alle de tutorials, tips og idéer jeg finder på drengeting.

Til denne side har jeg lavet dette billedlink. Hvis du har lyst - er du velkommen til at bruge mit billede til at linke til min drenge-side :-)

Jeg har også lavet et billedlink til Drenge-måneden - Boys Month, Juli 2010. Jeg er ikke helt sikker på om det skal laves om, så vent lidt med at bruge det ;-)

Der kommer selvfølgelig meget mere om Drenge-måneden de næste ugers tid - men du er allerede nu velkommen til at skrive til mig, hvis du har lyst til at deltage og bidrage til Drenge-temaet :-)

3 kommentarer:

  1. Jeg har straks snuppet billedet og sat det ind på min blog. At det så ikke virker lige nu skyldes at jeg har lavet tre spalter på min blog og det dutter bare ikke :-( Men det kommer forhåbentlig snart!

    SvarSlet
  2. Det var dog en fantastisk idé :) Håber det bliver en succes

    SvarSlet
  3. Tak Britta - det ser fint ud :-)

    Og tak Mivs, det håber jeg også - jeg glæder mig i hvert fald til at se alle de fine ting, der med garanti vil blive vist :-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...