15. juni 2010

Tema-uger

Jeg har pt. en irriterende kreativ blokering - men det har så givet anledning til at jeg har søgt inspiration rundt omkring i blogland. Især på de amerikanske blogs - hvoraf mange er ret organiserede og med rigtig mange læsere - er der ofte tema-uger/måneder med et mere eller mindre afgrænset emne, hvor der tit er flere bloggere, som er med på tema-idéen.

Jeg er selv ved at lave en tema-måned - nemlig en Drenge-måned inspireret af netop nogle amerikanske blogs. Der er allerede flere som synes, at det er en god idé og gerne vil være med - så jeg håber, at det bliver en rigtig god måned med en masse inspiration til drengeting (som der ellers ikke er så meget af!)

Jeg har lavet dette billedlink - der kan bruges til at linke til en side eller indlæg med tutorials m.v. og vil blive indsat her på siden senere.[Edit siden er nu lavet - se her] Jeg er ved at lave et andet billedlink specielt til Drenge-måneden.

Tema-uge-idéen synes jeg er rigtig god - og jeg overvejer at lave nogle enten for mig selv - men også gerne med deltagelse fra andre. Jeg tænkte, at det er en god måde at komme ud af min kreative stilstand og fremover en god måde at inspirere og motivere hinanden til at lave nogle andre ting end det man plejer.

Men som sagt er jeg pt. ret idéforladt - så der er måske en anden, der har lyst til at lave en tema-uge? :-)

1 kommentar:

  1. dejlig blok du har her,med fine diy'er. Er det ok at henvise til din blog her på FB.

    de bedste hilsener
    Linda Hansen

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...