10. juni 2010

Silke GiveAway

Vinderne er fundet - se her
Det er blevet til over 100 indlæg og næsten 100 faste læsere - så her kommer min 2. GiveAway. Jeg har gået og tænkt over, hvad jeg skulle finde på denne gang (se min 1. GA her)

Valget er faldet på dette ruffle-silketørklæde i kraftigt råhvidt silke med pink stikninge. Det er et lækkert tørklæde, som lægger sig smukt om halsen.

Der kommer nok flere ting til - for der bliver jo nøden til at være noget turkis også! :-)
Se turkis ekstrating her

Dette er en simpel 2-ugers-GiveAway - med ét lod pr. deltager

Du deltager ved at skrive en kommentar her
+være/blive fast læser
Hvis du vil, er du selvfølgelig meget velkommen til at linke til min GA og bruge mit billede :-)

Jeg trækker vinderne d. 25. juni

28 kommentarer:

  1. Jeg er da helt sikkert med. Fint tørklæde.

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare et smukt tørklæde. Har beundret det før, da du viste billeder af det.

    Jeg er helt sikkert med, og håber, at det denne gang er mig som er heldig.

    Kh

    Cristina

    SvarSlet
  3. Jeg vil da gærne være med:)

    SvarSlet
  4. Rigtig flot tørklæde. Jeg er helt sikkert med :)

    SvarSlet
  5. Hej
    Jeg vil gerne være med!
    Super fint tørklæde!
    Glæder mig til hvad du finder på i turkis...det er jo min favorite farve :)

    SvarSlet
  6. Jeg er definitivt med! Et herlig sommertørklede det der:)

    SvarSlet
  7. Helt sikkert med. Håber jeg er den heldige :-)

    SvarSlet
  8. Jeg vil da også gerne være med. :) God weekend

    SvarSlet
  9. Så godt jeg tilmeldet mig som nr.100 til din blog. TILLYKKE :-)Du laver fantastiske inspirerende ting. jeg vil gwerne tilmelde mig denne leg, har ikke prøvet det før, så håber jeg gør det rigtigt.

    SvarSlet
  10. Tillykke med de 100 faste læsere :)
    Lækkert tørklæde, det vil jeg gerne vinde!!!
    Kh Tina

    SvarSlet
  11. Super flot tørklæde. Det kan man da blot håbe på kommer rundt om ens egen hals her i sommer:-)

    SvarSlet
  12. Lækkert tørklæde! Det må altså også gerne hænge om halsen på mig ;-)
    Jeg vil gerne være med.

    KH
    Karina

    SvarSlet
  13. Håber jeg vinder dette lækre tørklæde!

    SvarSlet
  14. Sikke et smukt tørklæde!
    Jeg vil meget gerne være med:)
    Kh Catrine

    SvarSlet
  15. Jeg må da helt sikkert være med :-)
    Mange hilsner Else Fogt Jørgensen
    (FROM HEART TO HEAR)

    SvarSlet
  16. orv, her vil jeg da gerne lige være med :)

    SvarSlet
  17. Jeg vil meget gerne være med :) Og jeg er i HVERT fald fast læser :) Du er nemlig super dygtig og eelsker jo også selv turkis ;)

    SvarSlet
  18. Jeg er da helt sikkert også med. Håber på at blive den heldige.

    SvarSlet
  19. Sikke et fint tørklæde - vil jeg gerne vinde. Er ked af at du ikke fik solgt mere på markedet i Solbjerg, det var nogle lækre ting du havde med (ihvertfald på billedet)

    Fortsat god dag, Betina.

    SvarSlet
  20. Jeg vil også gerne være med. Er ny på din blog, men jeg skal lige på opdagelse:-)
    KH Dorthe

    SvarSlet
  21. Jeg håber helt klart at vinde det fine tørklæde :-)

    SvarSlet
  22. Jeg er ikke til tørklæder, men sådan et net kan jeg godt bruge :-)

    SvarSlet
  23. Hej Christine, det var da lige gået min næse forbi at du havde en give away kørende. Jeg vil da meget gerne være med i lodtrækningen.
    Hilsen Anja

    SvarSlet
  24. Jeg vil da også gerne være med :)
    Tillykke med de 100 faste læsere...

    SvarSlet
  25. Hej Christine;0)
    Jeg mente helt bestemt jeg havde tilmeldt mig, men det kan jeg da se jeg ikke har ;0)
    Jeg vil meget gerne deltage
    Julie

    SvarSlet
  26. Hej Christine. Fin blog. Jeg vil da gerne løbe med en af de lækre præmier :-)
    Hanne

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...