4. juni 2010

Sandaler og øremærkning!

Jeg har købt disse skønne sandaler i dag - de er fantastisk behagelige at have på, men det skal lige siges at jeg aldrig før har haft hvide sandaler!

Magnus og jeg tog over til mine forældre ved middagstid.
Mine forældre bor på en gård og har bl.a. får.
Det er ikke af lyst - men nød/lov at lammene skal øremærkes og det blev de så i dag
Og hvorfor begge øre? Fårene og lammene er næsten tamme - men min mor skulle holde godt fast mens min far så hurtigt som muligt fik overstået mærkningen. Jeg stod for notering af numrene og Magnus for efterfølgende trøst af "flaskelammet".

Der er mørkt og koldt i stalden - især i forhold til, hvor solrigt og varmt det har været i dag her i det midtjyske. På med en masse solcreme og solhat! Og alligevel synes jeg, at solens skarpe stråler kan mærkes.

Det er skønt med sommer og sol - men husk solcreme!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...