25. juni 2010

Så er der to vindere :-)

Det endte med 28 tilmeldte til min Silke-GiveAway - og tak til jer alle fordi I havde lyst til at være med :-) Og velkommen til nye læsere. Skønt at der nu er over 100, som læser min blog fast - tak!
Random.org har fundet to vindere:

det blev nr. 5 = Æblekinder, der har vundet silketørklædet
og nr. 15 = Catrina, der må vælge et stofnet

Tillykke til jer begge - skriv en mail til mig med jeres adresse på turkis@live.dk
Håber I bliver glade for jeres gaver :-)

God weekend til jer allesammen!

2 kommentarer:

  1. Ih hvor fedt!!! Tænk engang at jeg har vundet!
    De er så fantastiske de net, er sikker på at det kommer til at blive brugt flittigt, fremfor de dumme plastikposer!
    Skynder mig at skrive en mail til dig.
    Rigtig god weekend:)

    SvarSlet
  2. Dejligt at du kan lide stofnet - og håber, at du bliver glad for mit :-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...