19. juni 2010

Produktiv lørdag

Det har været en skøn lørdag - hvor jeg har fået lavet en masse!

Jeg startede dagen med at lave disse to små vinprop-stempler - den ene er kork og den anden er plastik. Min mor havde mindsanten turkis stoftrykfarve og stemplerne er selvfølgelig en stjerne og en elefant.

Derefter gik jeg i gang med et noget større projekt! Vi har købt en brugt træk-ud-seng til Magnus, der trænger til at blive malet. Det virkede lidt uoverskueligt da jeg gik i gang - for den lakerede overflade skulle først pudses ned, hvilket var vanskeligere end først beregnet. Heldigvis har min far en rystepudser, men der skulle også pudses en del ved håndkraft.
Først frokost var jeg færdig - og efter frokost er den blevet grundet med en støvet blå farve. Nu skal den så tørre - også skal den males på den anden side, tørre - også skal den males i en lidt mere klar blå farve og skal nok have nogle stjerner på, men den må vente til næste gang jeg kommer over til mine forældre.

Også var der tid til at sy lidt mere til Børne Bazar i morgen. 18 phalat-fri hagesmække (klippet og 6 syet i går) og en masse suttekæder, der dog lige skal have håndsyet clips på - og kun 10 af dem syet i dag.

Aftenen kommer så til at gå med at sortere og prissætte tingene - og pakke bilen for jeg skal tidligt afsted i morgen.

Er ret spændt på, hvor mange, som dukker op - men håber, at det bliver en god dag :-) 

3 kommentarer:

  1. Er da vild med dine kork stempler ;0)
    Spændt på at se sengen færdig og god dag imorgen, håber der kommer mere gang i dit salg end der gjorde med mit idag

    SvarSlet
  2. Hvor herligt at mine stempler kan sætte andre igang...

    SvarSlet
  3. Tak Julie :-)

    Og Kirsten: synes dine stempler er rigtig fine :-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...