7. juni 2010

Ny GA-Side

Jeg har endelig fået lavet en Give-Away-side - her er alle de Give-Aways jeg deltager i samlet og vil løbende blive opdateret som jeg vinder dem ;-)

Jeg har ikke deltaget i særlig mange GA på det sidste - på trods af, at der som altid er rigtig mange skønne ting at vinde rundt omkring på de forskellige blogs. Jeg har desværre ret travlt for tiden, men prøver at få kigget lidt med på de faste blogs jeg følger og lægge lidt kommentarer hist og her - men har ikke haft tid til nye blogs selvom der hele tiden dukker nye og spændende op.

Som bebudet tidligere vil jeg selv snart søsætte min 2. GA, så hold øje med bloggen :-)

3 kommentarer:

  1. Spændende at se hvad du vil udlodde!

    SvarSlet
  2. Hvor bliver det spændende med en ny give away.

    Jeg har forøvrigt givet dig en award. Du kan læse mere inde på min blog.

    KH
    Cristina

    SvarSlet
  3. Tusind tak Christina :-) - har tilføjet en tak i mit "Adward-indlæg" (tryk på billedet)

    Jeg er endnu ikke helt nået frem til hvad og hvor mange gaver, der skal indgå i min GA, men håber snart at have den klar :-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...