22. juni 2010

Nu åbner Amio snart!

Ja - nu varer det ikke længe før Amio åbner! Mange af butikkerne er ved at være klar og hvis man selv har et butik-login kan vi allerede nu kigge på hinandens butikker. Der er mange kendte krea-bloggere, som har en Amio-butik.

Jeg er selv ved at lægge produkter ind i min butik, men synes, at det er lidt svært med prissætningen - da prisen skal være inklusiv porto. Der er også mange ting jeg endnu mangler at få taget billeder af - og jeg skal have syet noget mere.

Jeg vil primært sælge drengetøj på Amio - og jeg har skam allerede fået min første bestillings-henvendelse! :-)

2 kommentarer:

  1. Amino bliver et rigtig godt alternativ til Etsy...

    SvarSlet
  2. Ja - det bliver spændende når der bliver åbnet op for salget. Håber ikke at der går alt for længe :-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...