13. juni 2010

Kreativ blokering i wild wild west!

... æv, jeg har på mærkelig vis fået en kreativ blokering, der har reduceret næsten al form for kreativ udfoldelse den sidste uges tid, hvilket er ret frustrerende ... Jeg har ellers i princippet en masse at tage mig til og alle materialer til "bare" at gå i gang ...

I stedet har jeg - lidt uvant - siddet en del i sofaen og set min kommende mand lege cowboy i "Red Dead Redemption" på Xbox. Det er faktisk min Xbox, men jeg er ikke den primære bruger af den.

Mens Pia og Beate desværre må kede sig i disse dage - er det ren underholdende tidsfordriv at ride rundt og agere skiftesvis helt og bandit.

Håber snart at få opløst blokeringen og få mig nogle gode snakke med veninderne så jeg også snart at kan vise noget ntr her på bloggen :-)

Håber I andre har haft en god weekend - og dejligt at der allerede er tilmeldt en del til min GiveAway og jeg nu har 100 faste læsere! Skal nok snart finde på en turkis ekstra gave.

3 kommentarer:

  1. Hehe min anden halvdel fik også det spil - dog til PS3 og han har også spillet, og spillet, og spillet ;)

    SvarSlet
  2. Det er i disse "kreablokeringsperioder" nye ideer støbes og klargøres i hjernevindingerne...

    SvarSlet
  3. Det kunne da være skønt, hvis det viser sig at komme noget godt ud af det - men pt synes jeg, at det er temmelig minimalt med kreative idéer og det føles ikke som om, at der er noget, som er ved at klargøres derinde ... ;-)

    Men måske - vupti, så sker der noget utroligt spændende! Det vil jeg da håbe på så :-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...