28. juni 2010

Inkluderede forældre!

Med meget kort varsel er jeg blevet spurgt om jeg vil være forældrerepræsentant til pædagogmedhjælper jobsamtalerne - i morgen! Det er et led af en mere inkluderende forældrestrategi i vuggestuer og børnehaverne (i hvert fald her i Århus).
Jeg havde egentlig mest lyst til at sige nej, men kom til at sige ja - fordi det måske er på tide at jeg deltager lidt mere aktivt i min søns institutionelle hverdag ...

Nå, men skal lige på kontoret først og skulle egentlig også have nået at købe gave til en hvis herre, der har fødselsdag på onsdag - men må så købe gaven på dagen!
*
Også til noget lidt mere krea-spændende; jeg har ret faktisk fået syet noget her til aften og håber på at nå lidt mere + få taget billeder så jeg måske allerede i dag kan få lagt nye "homemade"-billeder på bloggen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...