21. juni 2010

From Heart to Heart

Jeg tjekkede min gamle jubii-mail i dag - og fandt en skøn mail fra Else Fogt Jørgensen, der gerne vil have nogle af mine ting i kommision i hendes butik From Heart to Heart. Jeg skyndte mig at ringe til hende og vi havde en lang og dejlig samtale.
Billede fra butikken ved åbning

Du kan læse mere om From Heart to Heart på facebook. Det er et fantastisk initiativ, hvor en gruppe unika-designere (Else inklusiv) sælger deres ting i butikken, hvoraf 20% går til Børneafdeling H3 på Odense Universitets Hospital (børn med hjerneskader, epilepsi m.v.)

Butikken er imidlertid desværre lukket - men Else vil fortsætte forretningen fra eget hjem med åbning 1. august, hvor nogle af mine ting gerne skulle nå at komme med. Jeg ser meget frem til at samarbejde med Else og være en del af et spændende og meningsfyldt projekt - med et kreativt omdrejningspunkt og selvfølgelig med håb om at få udbredt og solgt mine ting.

7 kommentarer:

  1. Hvor dejligt...tillykke. Og det er vel nok et dejlig koncept. Mvh Joan

    SvarSlet
  2. Det lyder som et spændende og rigtig godt projekt;0)

    SvarSlet
  3. Tak - jeg glæder mig også rigtig meget! Måske det også er noget for dig Julie? :-)

    SvarSlet
  4. Hvor spændende, held og lykke med det!

    SvarSlet
  5. Hej Christine

    Jeg er også med staben af kunstnere/designere i From Heart TO Heart. Det er en fantastisk idé og så er Else bare verdens skønneste af slagsen :-)
    Lækre ting du laver - vil da lige følge med dig :-)
    God dag
    Knus Stine

    SvarSlet
  6. Hej Stine
    Ja, jeg så godt at du og Pernille(A&E) også er med. Else laver vist et "designer-krea-møde" til august - det kunne være rigtig hyggeligt at mødes :-)

    SvarSlet
  7. Hejsa Piger hvor er det nogen fine ord i skriver om mig og FROM HEART TO HEART.HUSK I ER EN DEL AF DETTE HELT UNIKKE KONCEPT OG DET ENESTE I DANMARK.Uden jeres store opbakning var det aldrig lykkes Så jeg kan ikke takke jer nok.:-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...