18. juni 2010

Flere solhatte

Så har jeg fået syet nogle flere solhatte til Børne Bazar på søndag

Da jeg skulle sy mange på kort tid er de lavet lidt på samlebånd og derfor er der klippet flere i samme stof og de fleste er "EG-Solhatte" da de er væsentlig hurtigere at lave end Ottobres, der har dobbelt så mange dele, som skal klippes ud og syes sammen.

Personligt synes jeg dog at Ottobre-solhatten har en lidt bedre og pænere form - men det er vist lidt en smagssag ;-)

God weekend allesammen :-)

3 kommentarer:

  1. Den er da vist ved at være en saga blot den der kreablokering du har haft... flotte solhatte, hold da op hvor har jeg syet mange EG solhatte!

    SvarSlet
  2. Hvor er de blevet flotte ;0)
    Er især vild med den med æbler.
    God aften til dig

    SvarSlet
  3. Ja, der er vist syet rigtig mange EG-solhatte siden hendes bøger blev udgivet første gang!

    Selvom jeg har fået lavet en del de sidste dage - så synes jeg jo egentlig ikke, at det er så kreativ med gentagelser ... Men dejligt at få nogle ting færdige :-)

    Og tak Julie :-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...