23. juni 2010

En uge til Boys Month

Så er der en uge til Boys Month. Jeg har valgt at beholde dette billedlink - som I er velkommen til at bruge, hvis I har lyst til at linke til drenge-måneden, hvor I kan linke til Boys Month-side, som løbende vil blive opdateret i løbet af juli.

Boys Month er tænkt som en tema-måned, hvor alle, som har lyst kan bidrage med drenge-relaterede ting. Det kan være alt fra fremvisning af hjemmelavet drengetøj og tilbehør, tutorials, tips og idéer til drengeting, gode links og evt. drengerelaterede Give Aways

Skriv gerne til mig, hvis du vil bidrage til Boys Month - så vil jeg linke til dit indlæg/blog. Alle, der ønsker at bidrage aktivt til tema-måneden vil blive præsenteret her på Frk.TURKIS og få et link på Boys Month-siden.

Det er desuden muligt at blive gæsteblogger - dvs. at du får mulighed for at skrive et indlæg på min blog.

Her er en liste over de bloggere, der indtil nu har sagt at I gerne vil være med - men det er selvfølgelig ikke bindende, hvis I har fortrudt i mellemtiden (hvilket jeg da ikke håber!)

Irene - der laver skønne strikkede ting til sine børnebørn
Laura - med lille Buster, der bl.a. laver fantastiske hæklede lækkerier
Britta - med bloggen Strik og Storm og Drengestrik, glæder mig til at se, hvad du vil vise frem
nkitkat - der også laver skønne drengeting og mange andre spændende krea-ting
Lis - med bloggen Hverdagssyslerier, som er på barsel i juli og forhåbentlig har tid til lidt kreativt
Liv - Bjørn og Stoffer syr en masse fint tøj til sin lille Bjørn

Håber også at Malene og Cristina får tid til at bidrage - bare med lidt kunne være dejligt :-)

Jeg vil selvfølgelig selv bidrage med en masse drengetøj og bl.a. en syvejledning til skjorteærme-bukser.

Håber, at det bliver en rigtig god drengemåned - jeg glæder mig i hvert fald :-)

8 kommentarer:

  1. Sikke en god ide med en boys month... Jeg er selv mor til en dreng, og kender sagtens problemerne med at finde gode ideer til tøj, strik mm til de små..

    Jeg ville gerne deltage som blogger, men tiden tillader det desværre ikke - men i stedet kan jeg linke til siden, og lave et indlæg på min blog...

    Super godt initiativ..

    KH
    Cristina

    SvarSlet
  2. Tak Cristina
    Det er jo også fint bare at bidrage med at fremvise noget hjemmelavet drengetøj - hvis du skulle have lyst til det :-)

    SvarSlet
  3. Super ide! Jeg deltager gerne, om ikke andet med den sædvanlige produktion af tøj til Bjørn. Men måske kan det her motivere mig til at gøre lidt ekstra ud af det :)

    Og glæder mig til din syvejledning - og til at blive super inspireret af jer allesammen!

    SvarSlet
  4. Dejligt Liv - som sagt; synes jeg jo at du og Bjørn er oplagte til Boys Month :-) Glæder mig til at se, hvad du viser frem!

    SvarSlet
  5. Som mor til 2 drenge synes jeg dette er en fabelagtig ide :-) Drenge-krea er en klar mangel i blogland. Glæder mig til at suuuuuge inspiration til mig :)

    SvarSlet
  6. Du må gerne bruge billeder af det drengetæppe jeg lige har syet og linke dertil hvis du får lyst...

    SvarSlet
  7. Jeg vil stadig rigtig gerne være med, men min computer er til reparation, og min old-gamle computer kan ikke lave indlæg med billeder. Håber dog virkelig at den snart kommer tilbage, så skal jeg nok vise frem ;)

    SvarSlet
  8. hey. rigtig god ide :-)

    prøv at se denne side

    http://noodleheads.blogspot.com/2010/06/car-pillow-tutorial.html

    hilsen stinne/raccoon

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...