29. juni 2010

Elefant-Knickers

Ja - jeg er altså ret glad for dette elefantstof især det brune fordi det passer godt sammen med de øvrige farver jeg bruger til Magnus´ tøj. Det er blevet til et par knickers mere - og disse er modificeret så de er smallere og kortere end de grønne jeg lavede igår.

De er syet af kobolt-chambrey og ja, brunt elefantstof til lommerne + brune stikningen. De grønne knickers passer egentlig Magnus fint - men har en god formodning om, at disse vil sidde bedre - måske perfekt :-) 

4 kommentarer:

  1. Dejlige bukser du har syet...det der elefantstof er også rigtig pænt, specielt når det bruges som her til lommer´...

    SvarSlet
  2. Det ser i hvert fald ud til at være en ualmindelig fin model, som børn kan lege og røre sig i - og så er de søde:-)

    SvarSlet
  3. Tak skal I have :-)
    Elsker elefantstoffet - men kun til "pynt" såsom lommer. I dag er det så blevet lange-bukser-vejr så han må lige vente med at få dem på.

    SvarSlet
  4. Rigtig søde knickers du har syet!
    Jeg håber, at jeg også får syet nogle til Ida Marie!

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...