9. juni 2010

Drengeting-krea-blogs?

Jeg betragter mig selv som krea-drengemor, hvilket min blog tydeligt viser og jeg har fået mange fine kommentarer om drengetøjet, tusind tak! Jeg har prøvet at samle de blogs jeg ser, som indeholder krea-ting til drengene, men de er svære at finde og dem i min liste - er fine blogs, men har desværre ikke så mange drengeting.

Har du selv - eller kender du til nogle fine drenge-krea-blogs så vil jeg meget gerne have et link :-)

Jeg lavede dette indlæg for en måned siden om manglen på drenge-krea-ting og overvejer at lave min egen "Celebrate the Boy" som skal foregå i hele juli måned.
Er der nogen, som vil være med til at lave en drenge-måned? :-)

Der vil være tutorials, fremvisninger, tips og idéer til de kreative drengemødre - men jeg vil gerne have flere med på idéen ligesom Dana har gjort, hvor alle der har lyst til at deltage skriver på deres egen blog samt får et gæsteindlæg her på Frk.TURKIS.

Jeg laver et billedlink lidt ligesom Dana, som kan indsætte på bloggen og vil linke til en oversigt over alle tutorials og relevante indlæg - og liste over alle de bloggere, som deltager i drenge-måneden :-)

NB - man behøves ikke at være drengemor for at lave drengeting ;-)

10 kommentarer:

  1. Hvis mormødre må være med og det også må være strik kan du jo tilføje mig:-)
    Jeg strikker til tvillingerne Oskar og Villads på 4 år og deres lillebror Svend på 3 mdr. Der er også andre ting på min blog, men der er en del drengeting.

    SvarSlet
  2. Hej Irene

    Jeg tilføjede netop, at man jo ikke behøver at være drengemor for at være med - og strik er selvfølgelig velkommen også :-)

    SvarSlet
  3. Ja - og mor-/farmødre og "ikke-mødre" for den sags skyld er selvfølgelig også velkomne ;-)

    Alle, der har lyst til at give sig i kast med nogle drenge-krea-ting :-)

    SvarSlet
  4. Den er jeg med på. Og jeg er sikker på at Rasmus vil sætte pris på det ;-)
    Jeg er lige nu ved at lave en patchworkpude til ham og en pose til hans frokost. Han har fødselsdag i morgen, så jeg syr som en gal.

    SvarSlet
  5. Buster og jeg er helt sikkert med på "at slå en sag" for drengfe-krea-sager.

    Kh Laura, Busters mor

    SvarSlet
  6. Hej Britta og Laura
    Dejligt at i vil være med - jeg er ved at forberede forskellige drenge-ting og har lavet et billedlink med en traktor :-)

    SvarSlet
  7. Hi Christine,

    Hvor det er en rigtig god ide! Vil gerne være med :-)

    SvarSlet
  8. Jeg vil også gerne være med :-) Jeg har barsel i juli, inden den lille kommer til august og et af de projekter som står højst på min liste er at få lavet Silas' værelse tip-top drenge-hyggeligt til den kommende storebror ;-)
    Ved ikke lige hvad jeg kan finde på af tutorials, jeg er ikke så rutineret en krea-mor endnu, men jeg ligger hovedet i blød :-)

    SvarSlet
  9. Synes det lyder som en rigtig god ide. Det ville jeg lige kommentere.
    Jeg er ikke sikker på, jeg har overskud til at biddrage med noget, men derfor vil jeg alligevel lige pippe min anerkendelse :-)

    SvarSlet
  10. Hej Malene

    Din fine pixibog-holder kan måske indgå som tutorial selvom den nok er mere i "unisex-kategorien" end decideret drenget :-)

    Ellers kan vi lave en legetøj/børnetilbehørs-uge, hvor den selvfølgelig skal med :-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...