5. juni 2010

Dejligt på Holm Mølle

Så er en dejlig dag afsluttet. Min mor og jeg har begge haft et bord på Holm Mølle kunsthåndværkermarked i dag - Grundlovsdag. Vi har været tidligt oppe og vores borde endte med at se sådan ud. Min mor laver nogle fantastiske tekstilsmykker, vævede sjaler og tæpper.

Mit bord ser lidt rodet ud - for mange ting på for lidt plads, men "rodet" tiltrak en del opmærksomhed for jeg solgte ret godt, mens de fleste andre desværre næsten eller intet solgte!
For der var næsten ingen besøgende - vejret var simpelthen FOR godt. De få besøgende, som dukkede op havde imidlertid en dejlig dag og blev længe. Der var borde udenfor, hesteridning - samt café, is og øl.

Der var ellers rigtig mange fine ting, men måske for "fine". Prisniveauet lå ret højt især i forhold til de besøgendes pengepunge og der er langt til nærmeste hæveautomat.
Jeg havde sat mine priser ned og det er jo mest "småting" jeg har - hvilket tilsyneladende passede godt til i dag.

Bunken med visitkort svandt ned og fik en del kommentarer med på vejen.
Og jeg fik "besøg" af nogen, som havde købt nogle af mine ting i Ridehuset.

Håber I andre har haft en dejlig lørdag :-)

4 kommentarer:

  1. Godt at høre at salget gik godt. Det var også nogle fine ting du havde med :-). Mvh Joan

    SvarSlet
  2. Meget flotte ting du havde med, kan godt forstå du solgte godt :-)

    SvarSlet
  3. Godt der var gang i salget, ellers er der jo ikke så meget ved det...og det gode vejr har sikkert holdt folk lidt væk!

    SvarSlet
  4. Tak skal I have - og tak fordi I dukkede op og forhåbentlig havde en dejlig dag :-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...