17. juni 2010

Børne Bazar i Solbjerg

Jeg nævnte forleden min begejstring for kampagnen Brug mere - Spild mindre - samt nævnte nogle af de spændende arrangementer i forbindelse med kampagnen.

Der er flere arrangementer i denne weekend - bl.a. på søndag d. 20. juni - Børne Bazar i Solbjerg, syd for Århus, hvor jeg i sidste øjeblik har fået en stand. 
Jeg har næsten alt Magnus´ aflagte tøj med - det meste hjemmesyet, men også lidt købte ting - samt lidt nyt hjemmesyet tøj og tilbehør til de mindste; f.eks. solhatte og suttekæder.
Jeg har også en tremmeseng, kravlegård og andre brugte børneting med.

Bazaren er en blanding af nyt og brugt - nok mest brugt tøj, men også børnemøbler, barnevogne, autostole m.v. - men IKKE noget legetøj, da arrangementet foregår i en børneinstitution.

Solbjerg er jo ikke liiige i Århus - men håber, at der er mange, som kan finde vej til Solbjerg. Legepladsen er åben - så tag bare børnene med, der er også mulighed for at købe mad og drikke.

Obs: der er entré på 10,-kr
Tid: Søndag d. 20. juni - 10-15
Adresse: "Hasselhuset" Kærgårdsvej 4 a (ved siden af skolen),
8355 Solbjerg

Vi ses! :-)

3 kommentarer:

  1. Øv at jeg ikke kan komme, ville så gerne have set dine ting live:-)
    Men vi er detsvære til fødselsdag på sjæland. Holder øje med hvornår du er et sted næste gang.

    SvarSlet
  2. Hvis jeg boede lidt tættere på, så var jeg helt sikkert kommet forbi:)

    SvarSlet
  3. Tak Josefine - ærgeligt at I ikke kan komme, men skal nok sige når jeg skal på marked igen ;-)

    Og Rikke: der er sikkert et fint marked i nærheden af dig også :-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...