16. juni 2010

Bløde silke bølger

Så har jeg da fået lavet lidt - jeg prøver at bryde min kreative blokering med små ret overkommelige projekter: Et "redesign" af et kedeligt "slasket" tørklæde:
Fra at være et kedeligt, men lækkert silketørklæde - blot isat elastik med en markeret zigzag - og forvandlet til et smukt ruffle-tørklæde med en masse bløde silke-bølger.
Tørklædet er meget sart i farverne - lyst brunt, som går over i sart turkis, som er forsøgt fremhævet med en stærk turkis kontrasttråd til den markerede zigzag.

Og jeg har da også fået lavet en simpel nederdel - men pt er den nederste kant kun overlocket - så den hænger og venter på at jeg tager mig sammen til at få gjort noget ved det ...

Det går stadig aldeles trægt med de kreative udfoldelser - men jeg forsøger at få færdiggjort nogle småprojekter og på den måde langsom komme op i gear igen. Det er blevet til tre solhatte, der længe har været halvfærdige også laver jeg løbende et par suttekæder.

Lidt er faktisk bedre end ingenting - bare dét at både Beate og Pia er ved at vågne op, ser jeg som gode tegn :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...