24. juni 2010

Blandede torsdags-tanker

Jeg har været tidligt oppe i dag - for allerede kl. 8.00 skulle vi præsentere vores pilotprojekt - og det foregik i den anden ende af byen. Jeg har i den sidste tid lavet PowerPoint-præsentation og været spændt på i dag. Det er et pilotprojekt om skolemodenhed med udgangspunkt i forskellen mellem piger og drenges hjerneudvikling - så der ligger rigtig megen papirarbejde bag.

Projektet er tildels godkendt, men der venter stadig meget forberedelsesarbejde og udarbejdelse af projektgrundlag m.v. - og nu er det jo blevet sommerferietid, så der sker nok ikke mere de næste måneder ...

Da jeg kom hjem og tjekkede min mail var der en besked fra Else fra Form Heart to Heart - der er nemlig generalforsamling i aften i Odense, hvor jeg ikke kan deltage - men alligevel er det lykkedes hende at overtale mig til at beside en post i bestyrelsen! Det bliver spændende at høre, hvordan mødet i aften kommer til at forløbe - jeg må vente spændt på opdatering på Facebook senere!

Nu skal sønnen snart hentes også skal vi vist bare ud og nyde sommervejret sammen :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...