11. maj 2010

Tanke-kort

Jeg er ved at lave projektgrundlaget for et pilotprojekt - der kræver megen viden om alt fra børns hjerneudvikling, stress, karaktere og identitet - til kulturelle udfordringer, kommunikation, økonomi og kriminalitet.

Derfor lavede jeg denne "mindmap" i dag - for bogstaveligt talt at få mine tanker skrevet ned og tilnærmelsesvis få dem struktureret.

Det hjalp for mig - men andre ser det sikkert temmelig forvirrende ud ;-)

Jeg har temmelig travlt med projektet i øjeblikket - så der er ikke megen tid og energi til kreative sysler, men lidt får jeg da lavet (næste indlæg)

2 kommentarer:

  1. Hvad skulle vi dog gøre uden mind-map teknikken, faktisk bruger jeg også teknikken i forbindelse med praktiske problemer, det er rigtig godt at få fokuspunkter og tanker nedskrevet...

    SvarSlet
  2. Ja - det er en genial måde at få overblik på. Tror denne metode kan bruges til rigtig mange ting.

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...