25. maj 2010

Stofkub!

Denne skønne bunke for kun 100kr! - Og dét er billigt - for alt stoffet er -50% OG det var ejeren af Stof2000 som stod ved kassen - så han ville da lige give mig en god pris: Så ingen bibben, men generøs hovedregning - som endte på et dejligt rundt tal :-)

Der er stof for 295,- og -50% bliver det så 147,50 + 15,- for kantbånd = 162,50 - skulle jeg egentlig have været af med! Jeg har altså sparet 210,- i alt!

De to øverste stykker er råhvid og lysgrå silke. Et stort stykke karki interlock, et lille stykke voksdug til toilettaske, to stykker beige luksusrib og et stykke mørkeblå babyfløjl + mørkegrønt kantebånd.

Da jeg stod ved kassen kommenterede han at jeg havde fundet en masse fine reststykker - og jeg sagde, at jeg egentlig ikke kunne forsvare, at købe mere stof så jeg derfor kun købte reststykker - også mente han åbenbart at jeg skulle have det, i forvejen billige stof -50%, til en yderligere favorabel pris! Og det siger man jo ikke nej til :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...