16. maj 2010

Små Kokeshi-piger

Jeg købte dette stof forleden med Kokeshi-piger i Stof2000 - der er 6 forskellige Kokeshi´er på og jeg tænkte at de kunne være søde som små dukker og har klippet omk. 30 ud, der er syet sammen med forskelligt lyserødt stof til bagsiden. Jeg har brugt blødt afklipningsstof som fyld - og nu har jeg så en masse små søde Kokeshi-piger.

Jeg mangler at sy dem sammen i bunden. Øverst i venstre hjørne har jeg lagt den udklippede pige inden sammensyning. Jeg overvejer at lave nogle barnevognskæder med alle 6 piger, men skal lige have fundet ud af, hvordan jeg skal gøre det og hvilket bånd jeg skal bruge.

4 kommentarer:

  1. En fantastisk sød idé!

    SvarSlet
  2. Det var dog en rigtig god ide...Og de vil jo gøre sig perfekt som en barnevognkæde!

    SvarSlet
  3. De er nemme, hurtige og hyggelige at lave - så det er bare at komme i gang de damer :-)

    Jeg tænkte også, at de kunne være gode at sætte på gaver til søde piger.

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...