2. maj 2010

Så er weekenden slut

- og nøj, hvor er jeg træt!

Det har været en rigtig spændende weekend, men desværre har jeg ikke personligt fået solgt så meget. Vores stand samlet set har klaret sig ret godt og vi ar fået en masse meget positive henvendelser. Især var Mettes uglepuder utrolig populære og den største af puderne blev solgt lige før messen lukkede - 16.45 kom en sød pige og gav 100,- mere for puden, end den kostede! Mette havde nærmest tåre i øjnene - for ingen af os troede at der fandtes en person som hende! Alle andre har prøvet at prutte om prisen her på sidste-dagen!

Selvom jeg ikke har fået solgt så meget har jeg også selv haft mange gode oplevelser og over 40 har fået mit visitkort. Jeg havde dog også en lidt irriterende episode, hvor en person anklagede mig for at have stjålet mit taskemønster fra Amy Butler??!! Jeg måtte så forklare hende at jeg har designet alle min tasker ned til mindste detalje på kvadreret mønsterpapir og faktisk ikke fundet inspiration til dem andre steder fra. Efter at have kigget på AB´s hjemmeside kan jeg heller ikke se at der er nogle af hendes tasker, der minder om mine ...

Nå, men alt i alt en god og spændende weekend, der har givet stof til eftertanker i flere forskellige henseende. Mine fødder er ømme og jeg er træt i hele kroppen og ikke mindst hovedet - så jeg er gået tidligt i seng for bare at få ro og ligge her med min bærbar og en spindende kat.

Ingen flotte billeder i denne omgang. Jeg havde ellers kameraet med - men har ikke fået taget nogle billeder.

2 kommentarer:

  1. Sov godt efter veludført arbejde. Det lyder trods alt som en positiv oplevelse.

    SvarSlet
  2. Det lyder da som en lidt træls episode du oplevede der...

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...