11. maj 2010

Ruffle tørklæde og lidt strik

Som nævnt her er der ikke så megen tid til de kreative sysler for tiden - men jeg får da strikket lidt.

Har fået færdigjort en poncho/sjal i hulmønster i blødt totrådet uldgarn, det skal bare lige syes sammen.
I går begyndte jeg så på et nyt strikkeprojekt, som jeg ikke helt ved om ender godt da det er uden opskrift - hvis det lykkedes at få noget brugbart ud af det, skal jeg nok fortælle senere hvad det er ;-)

Også skal Pia og Beate da heller ikke helt forsømmes - så skulle lige prøve at lave et syet "Ruffle Scarf", men uden at kende mål eller teknikken bag - endte det ikke helt som håbet, men jeg kan egentlig godt lide det alligevel.

Tror dog jeg vil lave et, der er mere "ruffle" og nok lidt smallere.

Hov "Jazz Sister" er lige kommet med på billedet - hun hænger på køkkendøren og Magnus synger og danser med på melodien.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...